TRX

Trening z taśmami TRX to trening z masą własnego ciała, który nie wymaga skomplikowanych przyrządów. Wystarczy para regulowanych pasów, aby wzmocnić kluczowe grupy mięśniowe: ramiona, plecy, brzuch, nogi i pośladki...
 
W treningu TRX mięśnie pracują pokonując siłę grawitacji i dźwigając ciężar ciała ćwiczącego. Pozwala to na ich równomierny rozwój bez obciążania stawów i kręgosłupa, co nie jest możliwe w przypadku ćwiczeń na skomplikowanych maszynach z siłowni. Podczas treningu wiele grup mięśniowych pracuje jednocześnie, w tym mięśnie głębokie, odpowiadające za prawidłową postawę i stabilizację sylwetki. TRX skutecznie poprawia siłę, wytrzymałość, równowagę,chroni układ ruchu przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem.Zajęcia polecane są każdemu, niezależnie od stopnia jego wytrenowania. Dzięki treningowi w zawieszeniu kobiety mogą wyszczuplić i ujędrnić sylwetkę, natomiast mężczyźni wyrzeźbić dowolną partię mięśni, np. kaloryfer na brzuchu. Poziom trudności ćwiczeń można z łatwością kontrolować poprzez zmianę kąta nachylenia ciała względem podłoża. Trening ma około 300 wariantów, co czyni go ciekawym urozmaiceniem rutynowych ćwiczeń wykonywanych na przyrządach.

© 2016 Pedros.com.pl / Tworzenie stron internetowych.
Wszelkie prawa zastrzeżone dla Forma Klub Fitness